Moja lista blogów

środa, 5 lipca 2017

"Wystarczyły dwa lata, abyśmy stali się chujami."

"Nie mam nic przeciwko tym, którzy zawsze krzyczeli (ubrani w maski), że Polska jest dla Polaków. Mają prawo. Oni się nie boją, walczą o idee, z którymi się nie zgadzam, ale je szanuję. Nie mam nic przeciwko tym, którzy mają osobiste powody, by nie lubić islamistów czy uchodźców. Tylko jak widzę kolejne osoby i coraz częściej są to ludzie wykształceni, szerzący wrogie nastawienie, to mam wrażenie, że jestem otaczany idiotami, którymi można dowolnie sterować. Idiotami indoktrynowanymi przez media, przez znajomych na Fejsie. Idiotami bojącymi się mieć inne zdanie niż większość, a teraz większość (potwierdzoną badaniami) stanowią ci, którzy nie chcą w naszym kraju Arabów/uchodźców. No więc ja chcę. Nie mam nic przeciwko arabskim sąsiadom, kierowcom, lekarzom i policjantom. Nie mam nic przeciwko temu, aby co druga osoba, którą mijałbym na ulicy, była innej rasy lub wyznania. Mnie po prostu nie jest łatwo wystraszyć. Nie zesrałem się ze strachu na widok zamachów w stolicach europejskich i nie zesram na widok zamachowców w Polsce. Bo jeśli zacznę się bać, to tak jakbym dał im za wygraną.

Nie bój się. Jeśli twoi znajomi są nietolerancyjni, to nie obawiaj się pokazywać, że jesteś innego zdania. Nie potrzebujesz takich znajomych...
MUZUŁMANIE, UCHODŹCY, ZAMACHOWCY. JAK UROJONY WRÓG WZBUDZIŁ W TOBIE PRAWDZIWĄ WROGOŚĆ | Jason Hunt |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.