Moja lista blogów

wtorek, 8 marca 2016

Sukces Polski!

To, że te 25 lat wielkich wysiłków naszych rządów jest uwieńczone wielkim historycznym sukcesem naszego kraju, widzimy dziś w tej łódzkiej sali, w mieście, które rzeczywiście z miasta zacofanego, zaplutego, stało się ziemią obiecaną – tak, Łódź to ziemia obiecana. Tą ziemią obiecaną są także inne miasta. Jesteśmy świadkami wielkiego sukcesu. I mamy powtarzać jak za panią matką, że Polska jest w ruinie?! Mamy zgodzić się z tym, że traktuje się nas jak kretynów? Którym się każe wierzyć w absurdy o zamachu smoleńskim? W tej sprawie jestem ciemnym polskim nacjonalistą i uważam, że moja narodowa godność nie pozwala mi godzić się na takie traktowanie mnie przez moją władzę, tak jak Michaił Kasjanow, mój rosyjski przyjaciel, nie pozwala się tak traktować przez reżim Putina.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.